czwartek, 13 września 2012

5.Zayn ;* cz 1 ...

                                     ~Perspektywa Josha~
 -Chłopaki ona jest wyjątkowa ,każdy patrzy na nią jak zaczarowany,jest ideałem dziewczyny ,jest piękna,utalentowana....-kurcze,znowu się rozmarzyłem.
-Dobra stop ! Najpierw powiedz nam kto to jest i jak ją poznałeś -Liam wstał z krzesła i podszedł do  mnie ,kładąc mi rękę na ramieniu.
-No, więc , tydzień temu zostałem sam w studiu ,pamiętacie ?- założyłem rękę na rękę .
-No i co ma to do tego ? - teraz Niall zabrał głos .
-No i wtedy ona tam weszła,zapytała się mnie gdzie jest pokój numer 20-poczułem jak na moich polikach rozpala się gorąco.No tak ,zawsze muszę się zarumienić.
-Ej poczekaj ,pokój numer 20 -Lou zamyślił się na chwile - Tam przecież Teddy uczy grać na perkusji ...Chyba nawet ty tam do niej chodziłeś ,co nie ?-
-Tak masz rację .Odpowiedziałem jej gdzie się znajduję i sam poszedłem za nią popatrzeć czy Teddy dalej świetnie uczy -zażartowałem .
-Chyba raczej popatrzeć na tą dziewczynę -powiedział triumfalnie Niall.
-I znowu macie rację .No więc ,wracając do rzeczy podsłuchiwałem je i powiem wam ,że nieźle gra.Wszedłem do środka ,przepraszając je wcześniej i prosząc o to bym mógł chwilę posłuchać .Pozwoliły mi .Przez całą godzinę rozmawialiśmy sobie ,poznałem tą tajemniczą dziewczynę i .....i ....i-zacząłem się jąkać ,a moje poliki dostawały coraz to większego rumieńca.
-I ... wykrztuś to z siebie ,bo nie wytrzymam -powiedział Hazza.
-I umówiłem się z nią na dzisiaj wieczór i dlatego pytam się was gdzie mam ją zabrać .
-A wiesz gdzie w ogóle mieszka ta twoja wybranka ?- zaśmiał się Zayn .
-Tak wiem ,to co pomożecie mi ?-zapytałem z nadzieją .
-Ok ,to może przyjdziesz z nią do nas ? Będziemy ci podpowiadać i nie będziesz wydzwaniał do nas cały wieczór - zaśmiał się Harry i na znak ,że powiedział coś mądrego rozłożył ręce .
-Ale co będziemy tutaj robić ?-zapytałem zmieszany
-No wiesz ...możesz ... ymmm- Louis machał rękoma ,a Harry siedział zamyślony.
-Mam-Liam momentalnie wstał z kanapy z palcem wskazującym ku górze-Obejrzymy jakiś film ,poznamy się lepiej .. i może wykombinujemy tak ,że zostaniesz z nią sam w pokoju ?
-Stary ... jesteś geniuszem -
                                                             ~*~
Weszłam do wielkiej willi ,bo nie mogłabym nazwać tego zwykłym domem ,byłaby to wielka obraza .Więc weszłam do wielkiego pomieszczenia ,nazwanym w naszych czasach salonem . Złapałam mocniej ramię Josha ,czułam się trochę jak na uniwersytecie ... tylko ,że męskim ...prawie ...koło chłopaka z włosami postawionymi na żel ,siedziała dziewczyna z lokami .'Chociaż to' pomyślałam i weszłam w głąb pomieszczenia .
-Hej .-odezwałam się pierwsza .. już nie byłam taka zestresowana ,jak to się mówi ? A no tak 'pierwsze koty za płoty'.Nikt nie odzywał się przez dłuższą chwilę ,bo każda twarz prócz dziewczyny i Josha była zwrócona w moją stronę z wielkimi oczami ...nie wiedziałam o co im chodzi ,więc spojrzałam na siebie ,czy moja sukienka nie jest przypadkiem ubrudzona .Zaczęłam się uśmiechać do każdego chłopaka.
-Hej chłopaki ,to jest ta dziewczyna ,[T.I]- odezwał się Josh ,po chwili ciszy.Na początku chłopak z bujnymi lokami się ocknął ,potem blondyn ,chłopak z postawionymi włosami na żel i na końcu ciemny brunet .
-Miło mi cię poznać .Jestem Harry ,ale możesz do mnie mówić Hazza-uśmiechnął się i pokazał swoje dołeczki .
-Hej jestem Niall,fajnie ,że przyszłaś- blondyn uśmiechnął się ,a ja mimowolnie odwzajemniłam uśmiech.
-Cześć jestem Danielle ,a to jest mój chłopak ,Liam-przy słowach 'chłopak',Danielle szturchnęła Liama w ramię ,co pozwoliło mu się ocknąć już do końca .Zaśmiałam się pod nosem .
-Cz..cz...cześć ,jestem Z...zz.....-chłopak nie do końca potrafił się wysłowić.
-Zayn ! nie pamiętasz jak masz na imię ?- zadrwił z niego blondyn ,na co wszyscy wybuchnęliśmy śmiechem.
-A więc ,masz na imię Zayn -powiedziałam uroczo i usiadłam na kanapie koło Danielle i Josha.
-Josh....możemy z tobą porozmawiać na osobności ? Teraz ? - powiedział Harry pokazując na siebie i resztę chłopaków ,po cichu zapytałam się Danielle ,o co im chodzi ,ale dziewczyna najwyraźniej też nie zrozumiała ich zamiarów.
-Dobrze już idę -wstał z kanapy ,po czym pozostali zrobili to samo i poszli w kierunku holu ,a dokładnie do kuchni.
______________________________________________________

Tak wiem ,że miałam dodać długiego imagina ,ale gdy zaczynam już go pisać to albo moja 'kochana' siostra wcina mi się w harmonogram mojego dnia i czasu na internecie ,albo włącza mi jakieś piosenki al' wesołe przedszkole ,wybaczcie ,ale nie potrafię się skupić ,przy tak 'dobrej'muzyce xd
No  więc kolejna część pojawi się najpóźniej do 20 września ...pomyślałam ,że podzielę tego imagina na 3 góra 4 części ...i nie obawiajcie się tylko ta pierwsza część bd taka krótka xd
No a na zakończenie oczywiście dzisiaj składam największe pokłony mojemu pierwszemu mężowi ,Niallerowi .Dziękuje mu za ten piękny rok ,oczywiście od kiedy moja przyjaciółka pokazała mi kim oni są ... i bardzo dziękuję ci za to Julia ;***** kocham cię <3<3<3 za to i za wszystko no i za to ,że napisałaś mi dzisiaj "Nialler<3" oczywiście życzę mu ,żeby nigdy nie był syty i ,żeby jego lodówka była cały rok pełna jedzenia .no i życzę ,żeby jego przyjaciele nie opuszczali go nigdy ....ever <3
A was dziewczyny bardzo zapraszam do czytania i do zobaczenia już wkrótce :D
Forever_Niall~Aga

5 komentarzy:

  1. No, dobrze. Z racji, że dzisiaj Twoje urodzinki, kochana, to zmobilizowałam się i dodaję komentarz ;) Możesz być ze mnie dumna. Jesli chodzi o imagina to wydaje mi się, że Zayn może znać tę nową dziewczynę Josha, ale nie wiem czemu, ale wydaje mi się, że to chodzi o coś innego. I weź tu mnie zrozum... Zresztą, nieważne. Życzę Ci, Agnieszko WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO, SPEŁNIENIA MARZEŃ, TAKIEGO PRAWDZIWEGO HORAN HUG, ŻEBY NIALLER BYŁ CAŁY TWÓJ I TAKIE TAM INNE, wiesz ^^ Także, no. Dodaj szybko drugą część :)
    Pozdrawiam xxxxxx

    http://i-wanna-die-in-your-arms.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepszego ( Spóźnione ale są ) <3
    Dodaj 2 część proszę <3
    I zapraszam do sb na 2 opowiadanie mam nadzieje ze spodoba ci się <3

    OdpowiedzUsuń
  3. o mamusiu! to jest boskie ! czekam na więcej! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. SUPERRRRRRR ! DAJ KOLEJNĄ CZĘŚĆ :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudoo < 33 Podoba mi się < 33
    Zapraszam do mnie i obserwowanie mojego bloga
    http://mojswiaatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń