środa, 16 stycznia 2013

11.Harry ;D

Ferie to piękny czas. Dwa tygodnie na wypoczywanie od szkoły i spotkaniami z przyjaciółmi, a ja gnije w tym domu z 39 stopniami na karku. Szlak. Słysząc śmiechy malutkich dzieci znowu się zasmuciłam.'Czy ja zawsze muszę mieć takie szczęście ?' - po raz kolejny zapytałam siebie w myślach, oglądając telewizję od jakiś paru godzin.Gdy nagle usłyszałam wibracje mojego telefonu .
'Kochanie, jak się czujesz ;* ? xoxoxo' Wiadomość od Harrego przyprawiła mnie o milion motylków w brzuchu. W tym momencie poczułam się jakby komuś zależało na mojej osobie.
'Już lepiej, ale nudno jest bez cb :C '
Odpisałam mu, po czym wstałam z kanapy w celu rozprostowania kości i nalaniu sobie kolejnej herbaty.

Gdy wróciłam z powrotem do pokoju, wzięłam laptopa pod pachę i znów wturlałam się do ciepłego wyrka.
Spojrzałam na wyświetlacz telefonu :'Dwie wiadomości od Harrego'-odczytałam.
'Mi bez ciebie też jest nudno ;CC '
'Nie łaź po domu bez kapci, bo się przeziębisz xd ;*' 
Druga wiadomość trochę mnie zdziwiła.
'Skąd masz takie przypuszczenia, że chodzę po domu bez kapci ;P '
Odpisał mi po kilku sekundach
'Nazwijmy to instynktem twojego chłopaka <3 '
Zaśmiałam się gdy to przeczytałam.Chwile myślałam o tym żeby mu odpisać i w pewnym momencie kichnęłam.
-Na zdrowie, kochanie - usłyszałam męski głos, przez co omal nie wylądowałam na podłodze -Ha ha ha ha ha ha .
-To nie jest śmieszne - powiedziałam, po czym energicznym ruchem założyłam szlafrok w kotki i udałam się w źródło tych przerażających głosów, a w skrócie - balkon.
Podeszłam pod same drzwi i zobaczyłam zarys człowieka. Odsłoniłam firany i zobaczyłam Harrego z filmami w dłoni.
-Może obejrzymy coś razem ? - zaproponował .
-Wariat z ciebie, ale chętnie - uśmiechnęłam się do niego, a on mocno mnie przytulił.
-Piękny szlafroczek - zaśmiał się w moje plecy.
-Nie przeginaj, Styles. A tak poza tym to dlaczego nie jesteś w USA ? - zdziwiłam się .
-Nie mogłem wytrzymać ze świadomością, że ty bieda leżysz w łóżku i nie masz się do kogo przytulić - znowu wybuchł śmiechem.
-Awwwww, dziękuję - przytuliłam się do niego.
-Dobra, nie stójmy tak w drzwiach, bo cię jeszcze owieje - Harry wprowadził mnie do pokoju.
-Dobrze mamusiu - odparłam .

I tak zleciało nam 5 wspólnie spędzonych godzin na przytulaniu i śmianiu się .
-Pssst - chłopak szeptał mi do ucha .
-Czy to coś ważnego ? - zapytałam patrząc nadal w ekran telewizora.
-Nawet nie wiesz jak bardzo - znów wyszeptał, jednak teraz przygryzł jeszcze płatek mojego ucha.
-Wytrzymasz - powiedziałam nie spoglądając na niego.
-To sprawa najwyższej wagi - podniósł ton głosu
-Nie wygłupiaj si.... - odwróciłam się przy mówieniu, a on mnie pocałował .
-Będziesz chory - oznajmiłam mu, gdy oderwał się od moich warg.
-Olać to - zaśmiał się i znów wbił się w moje wargi - Nawet nie wiesz jak długo czekałem by to zrobić.
-Właśnie widzę - uśmiechnęłam się i teraz ja przejęłam inicjatywę.....


____________________________________________________________

Trolololololololololo ... no więc dzisiaj nie wstawię kolejnej części imagina o Louisie, ponieważ nie spodziewałam się, że pod tamtym postem tak szybko zbierze się powyżej 4 komentarzy i po prostu jeszcze nie złapała mnie wena, żeby nad tym usiąść i zrobić...
Jak na razie musicie zadowolić się Harrym ... powiem szczerze, że to jest imagin pasujący do mnie ( chodzi o to, że jestem chora )
No dobra nie przedłużam xd papapapap
                 
                                              5 KOMENTARZY = KOLEJNY IMAGIN
         
~Forever_Niall

3 komentarze:

  1. Hahahahaha chciałabyś, żeby Harry do ciebie przyszedł i powiedział, że mógł wysiedzieć w Japonii bez ciebie, co? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zobaczyłam, że od tym postem masz tylko jeden komentarz u przestraszyłam się, że to nie moj... No, ale Agnieszko, proszę ja ciebie, wyślij mi tego Liama i powiedz, co ty chcesz znowu zrobić Zaynowi, bo inaczej powiem Niallerowi, że jesteś brzydka i nie podzielisz się z nim jedzeniem. A on bardzo lubi jedzenie. This is serious.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 'Laughter' droga czytelniczko ^^
      Bardzo chciałabym ci to wysłać jednak nie mogę ... ponieważ go jeszcze nie skończyłam, a imagin o Harrym i tak czytałaś z wyprzedzeniem ;P

      Usuń